Pages

Monday, March 29, 2010

kena tag ngn Eca..huhu

lisa saya da jwb da soklan ni wlaupn saya ni mls na jwb2 soklan but 4 u i jwb r..huhuhu


Siapakah diri anda di rumah?
saya dak yg plg mnje n moody di umah da kata adik..huhu..agk kecoh gak di umah..huhu

Siapakah anda di samping rakan?
dak suka bercakap kot..omputih kata talkaltive(cmni ke eja d..bolon jela)

5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai:
1. handicam or camera digital(ntah bila r dpt)
2. dekan ag sem 6 ni
3. na trunkn berat ag..huhu
4.na mlwt sume negeri kt msia
5. tunaikan haji n umrah

Siapakah pasangan anda?
tuk skrg i more prefer to be single

5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda:
maaf msh blom ada psgn so xleh na komen pe yg suka kt dia but aku suka dia bkn kerna rupa paras but more 2 perangai n tingkah laku kot.

Bilakah tarikh anda couple?
-

Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
pahit or manis biar aku telan sorg2 jela..huhu

Lagu tema cinta anda?
ku bukan diriku(TILu)

Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
ntah

1 comment: