Pages

Thursday, March 25, 2010

i hate 2 say but im started to miss ......

tadi tim nga berdua ngn kwn aku dlm keta
sementara nak tunggu mmbe ak sorg ni
mmbe ak yg dlm kete 2 tnye r kt aku
nape kita RINDU??
mula2 2 aku jadi blank gak
apsal lak mmbe ak ni yg hati agk keras ckp psl rndu
pas2 baru aku dpt tgkp yg dia rndukn boy dia
sweet tol
aku pn stat r rangka ayat bek pnye kt dia
supaya dia paham
aku ckp kita akan rindu seseorg 2 kalo kita ada ikatan
ataupun terikat ngn dia
contoh hubgn kekeluargaan,persahabatn & percintaan..
rindu 2 pntg aku rase
coz rndu itu membuat kita sentiasa ingat kan org itu
& xslh tuk kita merindu
am i right??
ak na sgt mmbe ak sorg ni ckp trs-trg je kt aku
-I HATE 2 SAY BUT IM STATED 2 MISS...hehe
p/s; sebenarnya aku pn nga merindukan org..huhu..ak phm perasaan mmbe aku ni tp aku xgtaw kt org len je..huhu..
XOXO

3 comments:

  1. aku pun tengah rindukan seseorang....
    rindu itu membuatkan aku gler...
    rindu itu membuatkan aku tak keruan...

    "rindu itu membuatkan hubungan itu lebih bermakna...."

    ReplyDelete
  2. giler argh jiwang2 karat org2 kt blog ni.. haha..

    ReplyDelete