Pages

Wednesday, January 20, 2010

it all bout love!!!


love,cinta,isqh, mmbawa 1 mksd yg sama...
actually apa sebenarnya cinta???
cinta mempunyai pelbagai mksd tersendiri bg setiap individu...
am i correct???
bercakap psaal
cinta aku teringat kenangan ak tim form dlu..
tim 2 de oral tuk bm so cikgu bm aku ckgu Zul suwo ktrg wat presntation secra individu n guess what pe yg ak present kn???
myb org kata aku nie jwunk n myb tol gak kata dorg coz aku wat presentation bout cinta...
aku de gak r mencedok mklmt dri novel cinta pertama(novel first aku beli tim da ilg tim bwk kt asrama...)coz dlm cite 2 dia de kc defination n jenis cnta....aku siap bwk lks
n gmbr love yg bsr(tq kt ila coz d yg tlg lks kn gmbr 2)hehe..
n pe yg mnrk nye coz of tjuk yg aku wat 2 aku dpt mrkh tggi dlm oral 2..hehe
bebalik kat cite asal kita hidup ini memerlukan cinta n bohong r kalu org kata dia leh idup tnpa cnta coz itu onar belaka...
manusia hidup bersandarkan pada cinta xkira cinta pd famili,suami isteri,kwn or pkwe mkwe..
so idup r ngn cinta kerana selain dri oksigen,air n mknn manusia juga perlukan cinta 2 show that they are feel belonging...

No comments:

Post a Comment