Pages

Tuesday, September 29, 2009

salam hari raya sume

sedar xsedar da sbln kita beraya n da lbh semggu gak kita mnymbt aidilfitri..terasa masa begitu pantas berputar hinggakan kita sendiri tidak sedar...aku juga tidak yang sudah 20 kali aku mnyambut aidilfitri n sepatutnya kita bersyukur kerana kita menyambut ngn meriah n aman damai berlainan dgn negara Islam lain yang mnymbut aidilfitri serba kedaifan...alhamdullilah bersyukur ke ats nikmat yang dikurnia oleh-NYA...
aidilfitri ni aku sambut dalam erti kedewasaan....tidak seerti dulu masih dalam keanakan2 tp kini aku sedar yang aku sedang meniti alam kedewasaan dimana fikiran mula menjadi matang n leh berfikir ngn lbh bgs....tidak ku sangka ku akan menemuhi alam kedewasaan ni kerna bagiku ku masih terbuai alam keanakan ag namun manusia perlu berubah mengikut waktu dan sekarang inilah aku!!!

No comments:

Post a Comment