Pages

Wednesday, September 2, 2009

rahsia yang ingin diceritakan

rahsia???ape 2 rahsia..aku yakin setiap orang menpunyai rahsia mereka tersendiri...begitu juga aku..tapi rahsia aku ni xlah terlalu secret r sangat cuma pada tim rahsia 2 terbongkor aku berasa malu(tim muda2 malu2 kucing 2 adela..hehehe)
adakah anda bersedia untuk mendengar rahsia saya(dgn nada yang serius n muka yng bajet serius)cam r secret sangat rahsia 2..hehe sebenarnya peristiwa 2 da terjadi tim aku darjah 5-6 dulu..leh r kata tim mude2 aku dulu aku nie kipas susah mati cite cine(tim 2 cite korea xdiperkenalkan ag)..n tim 2 aku minat gle cite FONG SAI YUK lakonan Dicky Cheung mmg cite 2 bez gle100x...dan cite 2 abes so na abadikan kenangan n memori indah cite 2 so aku pn tulis dalam bku episod akhr cite 2...cite2 cine len pn ak tukis gak dalam 2 konon2 sbgai knggn lak..
na dijadikan cite r tiba2 abg aku, man jmpe buku 2 n dia baca...Kat umah aku kalu sowng dapat taw maka seluruh umah r dapat taw...cam gak rhsia miktam aku gtaw kt aku n ckp jgn gtaw sape2...aku puas r smpn rhsie n last2 sume famili ak taw gak coz miktam ak ckp,...so famili aku sume xleh smon rhsia..
Jadi seluruh uma aku taw r tntg perihal buku 2 ciap kne ejek ag tntg isi kndungan cite ak(tim 2 tatabahasa aku tunggang terbalik ag)so start from ari2 aku xberani ag tulis bnde mgarut ag cam 2...malu deh

No comments:

Post a Comment